Reklamacje i zwroty

W sytuacji, gdy nie jesteś zadowolony z zakupionego towaru, zgodnie z obowiązującym prawem w przypadku zawarcia umowy na odległość, tj. przez naszą stronę internetową, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dostarczenia do Ciebie towaru, bez podawania przyczyny.

Jednocześnie w razie, gdy dojdzie do takiej sytuacji zachęcamy do skontaktowania się z nami telefonicznie pod numerem telefonu 885 051 899 lub mailowo na adres: kontakt@mertt.pl. Zależy nam na Twojej opinii i w ramach podniesienia jakości świadczonych usług, analizujemy każdy przypadek indywidualnie. Jeśli masz jakikolwiek pytania dotyczące reklamacji lub zwrotu także chętnie służymy pomocą.

Zwrot towaru

Aby skorzystać z prawa zwrotu należy pobrać i wydrukować formularz zwrotu, który dostępny jest tutaj. Po jego wypełnieniu, należy dołączyć go do zwracanego produktu i wysłać na adres: Kłoda 131 D, 64-130 Kłoda lub dostarczyć osobiście pod tym samym adresem. Koszt odesłania towaru pokrywa zwracający, a Sklep Internetowy Mertt, po otrzymaniu produktu (nie później niż w terminie 14 dni) zwróci konsumentowi wszystkie dokonane płatności, w tym koszty dostawy.

Reklamacja towaru

W sytuacji, gdy zakupiony produkt jest w jakikolwiek sposób wadliwy, prosimy o skontaktowanie się z nami telefonicznie 885 051 899 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@mertt.pl. Szczegółowo rozpatrzymy każdy przypadek i dołożymy wszelkich starań, aby został potraktowany przychylnie. Twoje zaufanie oraz zadowolenie z zakupów jest dla nas najważniejsze.